Par vai pret seksuālo audzināšanu bērnudārzā ?



Inga Sņetkova, Kristīne Rutkovska, Rīgas Stradiņa universitātes studentes:

Esam Rīgas Stradiņa universitātes studentes Komunikācijas katedras studentes, neesam nedz rasistes, nedz homofobes. Mēs esam arī meitas, sievietes, sievas un mātes. Mēs dzīvojam brīvajā valstī, kur katrs var izpausties. Seksuālā orientācija - katra cilvēka brīvā izvēle, katru šo izvēli mēs respektējam. Vai mēs mazāk mīlēsi savus bērnus, ja tie mums paziņos, ka viņi ir homoseksuāļi? Protams, ka nē. Bet mēs nevēlamies, lai mūsu bērniem reklamē homoseksuālos sakarus! Likumdošana aizsargā mūs, mūsu ģimeni, galvenais - mūsu bērnus! Vai šī aizsardzība ir diskutabls jautājums.

Vairākās Eiropas valstīs ieviesa bērnudārzos un skolās "seksuālā audzināšana". Izklausās visnotaļ nevainīgi. Daudzi vecāki nezina, kā pareizi pasniegt savam bērnam intīma satura informāciju. Ir ērti, ja visu paskaidro skolā. Daudzas ģimenes bija nepatīkami pārsteigtas, kad uzzināja šī priekšmeta programmu. Bērniem (nevis pusaudžiem vai jauniešiem, bet tieši bērniem!) tiek pasniegta plaša informācija par dzimumsakariem, ne tikai heteroseksuāliem, bet arī homoseksuāliem! Tiek skaidrots, ka homoseksuālie sakari un homoseksuālās ģimenes - norma! Ne katrs bērns ir spējīgs adekvāti uzņemt šo informāciju.

Kāpēc vispār ir jāreklamē homoseksuālās ģimenes? Marks Regnurus, ASV Teksasas universitātes socioloģijas doktors, pusotru gadu pētīja kā atšķiras izaugušie bērni heteroseksuālajās un homoseksuālajās ģimenēs. 2012.gada apkopotie rezultāti šokēja! Starp bērniem izaugušiem homoseksuālajās ģimenēs bija stipri paaugstināti tādi radītāji ka: psiholoģiskas problēma, seksuālā vardarbība, neuzticība vienam partnerim, veneriskās slimības u.c. Šie dati ir plaši pieejami. Tika pētīti 3000 jau pilngadīgi jaunieši 3000! Neskatoties uz to, ka ir pierādīts, ka no homoseksuālajām ģimenēm ne tikai labuma nav, bet ir pat kaite, turpina ieviest savas "izglītojošās" programmas, ignorējot šo faktu vai no nezināšanas, vai no negribēšanas zināt.

"Vācijas sākumskolās bērniem stāsta par orgasmu, masturbāciju, homoseksuālajām attiecībām un t.t.. Loģiski, ka daudzus bērnus šokē šīs materiāls. Bet, pat ja vecāki pamana, ka bērns šajās nodarbībās gūst psiholoģisku traumu, atteikties no šīm nodarbībām nedrīkst, pretējā gadījumā var draudēt ne tikai naudas sodi, bet pat cietumsodi, ka rezultātā vecākiem vispār var atņemt bērnus! Norvēģijā 2013. gadā skolās ieviesa priekšmetu "Incests"! Atturēsimies no jebkādiem komentāriem."

Latvija, kā ES dalībvalsts, soļo tajā pašā audzināšanas virzienā. Jau bijuši vairāki skandāli, piemēram, par bērnudārza programmā iekļauto grāmatu "Diena, kad Ruta bija Rihards", "Diena, kad Kārlis bija Karlīna". Jau pamazām ir sākusies klusā panika, vismaz mūsu paziņu lokā.

Bērns iepazīst pasauli, gandrīz visu, ko viņš redz un dzird, viņš vēlas izmēģināt. Kur ir garantija, ka bērnam nesagribēsies izmēģināt visu, it īpaši, ja pasniedzēja saka, ka tas ir normāli. Mēs iedomājamies vecākus, kuriem nāksies dzirdēt jautājumu "kāpēc man ir tētis un mamma, nevis divi tēti?". Daudzi ES pilsoņi ir sašutuši, tajā skaitā arī daļa Latvijas iedzīvotāju. Pagaidām, kamēr pilnvērtīgi nav sākuši mūsu bērnus pārmērīgi izglītot, mēs sēžam bezdarbībā, bet, kad "seksuālās audzināšanas" programmu oficiāli ieviesīs, uztraukties būs krietni par vēlu!
Kam un kāpēc tik ļoti gribās mazus bērnus pārvērst par seksuāliem objektiem - nav zināms. Kas ir tik ļoti ieinteresēts popularizēt homoseksuālo dzīves veidu, var tikai minēt.

Mēs nezinām cik daudz līdzīgi mums domājoši. Ir nepieciešams pētīt un risināt šo problēmu. Vienīgais, ko šobrīd mēs varam darīt - sniegt savu parakstu pie notāra, lai valdība izskatītu likuma grozījumus/papildināšanu, kuru organizē biedrība "Sargāsim mūsu bērnus!". Sniegt savu parakstu drīkst tikai Latvijas pilsoņi, samaksājot par to 2,84 euro. Jāsavāc 30 000 parakstu. Daudzi noteikti pažēlos naudu un laiku, tikai ne mēs, jo, mūsuprāt, šīs ir ieguldījums mūsu bērnu nākotnē. Es pieļauju, ka ne visi var atļauties šo summu samaksāts, es ceru, ka atradīsies cilvēki, kuri būs gatavi sniegt palīdzību.

Mums ir lūgums, papētiet šo problēmu dziļāk, runājiet par to, dalāties ar informāciju, pieredzi un jaunumiem, kamēr nav par vēlu. Mums kopīgiem spēkiem ir jāatrod labāko izeju no šī situācijas!

https://www.delfi.lv/calis/jaunumi/viedoklis-par-vai-pret-seksualo-audzinasanu-bernudarza.d?id=44026066#ixzz2q1jYZCyj

Jauno seksuālās apmācības standartu pamats ir Alfrēda Kinsija (1894 - 1956) 50-o gadu izstrādnes. Viņš eksperimentāli noteica, ka jebkura vecuma bērni reaģē uz seksuāliem kairinājumiem un sasniedz orgasmu [šos „pētījumus” finansēja Rokfellera fonds]. Tātad, atkārtoju vēlreiz – „eksperimentāli noteica” un „jebkura vecuma bērni” [citiem vārdiem sakot, Alfrēds Kinsijs bija pedofils]. Tas viņam „deva tiesības” nosaukt jebkura vecuma bērnu par seksuālu būtni. Pats Kinsijs uzskatīja, ka pedofilus nepareizi saprot un ir netaisnīgi viņus sodīt, jo katram bērnam esot erotisks potenciāls, ko pie agras seksualizācijas varot attīstīt, dodot bērnam seksuālo brīvību un iespēju sevi iepazīt. Un, jo agrāk to dara, jo labāk. 

https://www.youtube.com/watch?v=5GZy5mLsnSo

Komentāri (0)  |  2014-11-15 08:55  |  Skatīts: 3030x         Ieteikt draugiem       TweetMe   

Atpakaļ