Skatoties šo raidījumu, neatstāja sajūta, ka šobrīd tiek veikts mēģinājums manipulēt ar sabiedrību nacionālā kontekstā, mēģinot likumu par tikumību diskreditēt sabiedrības acīs, it kā tikai tāpēc, ka tā iniciatore ir "Saskaņas centra" deputāte J.Stepaņenko! Un tā protams ir "kremļa roka", "atgriešanās padomju savienībā" un "cenzūra". Tomēr, tie, kas zina aizkulises, zina arī to, ka pie šī likuma strādāja vesela deputātu komisija un to pieņēma trijos lasījumos, kā rezultātā, par to galīgajā lasījumā nobalsoja partiju Saskaņas centrs, Visu Latvijai!, Tēvzemei un brīvībai/LNKK, Latvijas Reģionu apvienības un Nacionālās apvienības deputātu vairākums. Šis likums ir stājies spēkā un ir balstīts Latvijas Republikas Satversmē noteiktajās pamatvērtībās.
"Izglītības sistēma nodrošina izglītojamā tikumisko audzināšanu, kas atbilst Satversmē ietvertajām un aizsargātajām vērtībām, īpaši tādām kā laulība un ģimene. Izglītības iestādēm, izņemot augstskolas, būs jāaizsargā izglītojamo no tādas informācijas un metodēm izglītības un audzināšanas procesā, kas neatbilst likuma mērķī ietvertajai izglītojamā tikumiskās attīstības nodrošināšanai." https://likumi.lv/ta/id/275053-grozijumi-…
Nožēlojami, ka raidījums mērķtiecīgi tiek vadīts tendenciozi un raidījuma vadītājs nespēj ieturēt neitrālu pozīciju. Protams, tas vairs nav nekāds jaunums, jo šādā veidā, kā izteicies komponists Zigmārs Liepiņš: "Nepārprotami mūsu valstī notiek procesi, kas liecina par morālu sabrukumu.". Tikai mazliet palabošu - šie procesi nenotiek spontāni paši no sevis, šie procesi tiek mērķtiecīgi vadīti un sabiedrība apzināti tiek virzīta morālās degradācijas virzienā. Mēs zinām, ka sabiedriskie mediji pamatā proklamē valdošo partiju nostāju un ideoloģiju, jo tieši šāds saturs tiek pasūtīts un labi apmaksāts, tāpēc nebūs grūti nojaust, kurš virza šos procesus mūsu valstī.
Jūs teiksiet, ka es pārspīlēju? Spriediet paši!
Piemēram, Uģis Polis rakstā Dimanta kungs, vai ēterā „drāzt anālā” drīkst tikai sabiedriskie mediji?, izsakās šādi: "Nenormatīva leksika ir pastāvējusi, pastāv un pastāvēs. Taču, neraugoties uz to, Eiropas Savienībā ir tikai viena valsts, kas šobrīd apzināti, es pasvītroju, apzināti sekmē rupju, citus aizskarošu un pazemojošu vārdu raidīšanu sabiedriskajā medijā. Latvija." repsradio diskusija - pieliec punktu repam?
Domāju, lielākais vairums man piekritīs, ka homoseksuālisms vēl nesen bija amorāls uzvedības modelis, kurš parasti raksturoja pagrimušus indivīdus, kuru ikdienā neizpalika arī alkohols, narkotikas, prostitūcija, kas bieži mijās arī ar pedofīliju un vardarbību, un par šādiem netiklības perēkļiem, ja tādi tika uzieti, ar nosodījumu varēja uzzināt kriminālajās ziņās. Šodien šāda attieksme tiek klaji nosodīta un cilvēki, kuri vēl joprojām tā uzskata, tiek mērķtiecīgi marginalizēti un saukti par "neiecietīgiem", "netolerantiem", "neejošiem laikam līdzi", "atpakaļrāpuļiem", "stagnātiem", "atpalikušiem", "tumsoņām".
Viņķeles kundze pat nekautrējas manipulēt ar skatītāju apziņu, lietojot tādas frāzes kā "skolotājiem ir bailes", "skolotāji nesaprot", "man bail iedomaties, ko citi iedomāsies", "saeima nav nekāds galavārds", un šī nu ir viena vērtību sistēmas nomaiņas paraugstunda, kā var sagrozīt lietas tā, lai balts izskatītos melns un labais - ļauns. I.Viņķeles kundze pat nesaprot, ka ir atklājusi mums patieso Vienotības ahileja papēdi. Viņa teic: "Kas ir lielākais vājas un koruptīvas varas bieds ? Tas ir brīvs, izglītots, kritiski domājošs pilsonis. Un lielākais ļaunums no šiem grozījumiem ir tas, ka tas sēj bailes! Un tieši šīs bailes ir tās pašas netalantīgās, koruptās un vājās varas izdzīvošanas instruments!". Bingo! Mēs katrs neapzināti lietojam atslēgas vārdus, kas patiesībā raksturo mūs pašus.
Manā paziņu lokā ir arī daudz skolotāju un ne no viena no tiem neesmu dzirdējusi, ka jaunais tikumības likums būtu bijis lieks. Skolotājus ar augstu morālo stāju un pašapziņu, šie grozījumi nebiedē, jo arī līdz šim tiem ir bijis skaidrs kas ir tikumīgi un kas nav. Piekrītu, ka kādus tas noteikti biedē - biedē homoseksuālisma lobijus, Vienotības atbalstītājus un pakaļskrējējus, biedē - un tāds ir šī likuma mērķis, lai pedagogi ar nestabilu vērtībsistēmu nespētu ietekmēt un degradēt vēl nenobriedušos bērnu prātus!
I.Viņķele arī nekautrējās atgādināt, ka arī Rīgas mērs N.Ušakovs ir apmeklējis iepriekšējo Rīgas praidu pirms četriem gadiem. Te nu jāatzīst, ka cilvēki spēj mainīties un bērnu nākšana pasaulē parasti ir nopietns iemesls savas vērtībsistēmas pārskatīšanai ikvienam jaunam cilvēkam. Pie tam, ja pirms četriem gadiem mūsu priekšstats par homoseksuāliem cilvēkiem patiešam bija kā par sabiedrības minoritāti, kuriem vienkārši nav paveicies, kuriem tik ļoti tiek darīts pāri, izraisot žēlumu un līdzjūtību, tad šodien redzam, ka šī sabiedrības grupa tiek brutāli izmantota, lielākas varas iegūšanai pār vairākuma tiesībām! Vēl vairāk, šie cilvēki tiek aktīvi virzīti politikā, mākslā, televīzijā un viņu "īpašais" statuss tiek pasniegts kā prioritārs pār visas sabiedrības interesēm.
Šodienas "izglītības" tendence ir uzspiest pēc iespējas agrāku bērnu iepazīstināšanu ar seksualitāti un dažādajām seksuālajām orientācijām un tas tiek pasniegts kā bērnu tiesības uz "izglītību". Tomēr, iespējams daudzi nezina, bet šāds eksperiments jau ir bijis un ticis atzīts par neizdevušos.
"1920-to gadu sākumā boļševiki Maskavā iedibina laboratoriju-bērnu namu, kas sākotnēji paredzēts augsta ranga boļševiku bērniem. Galvenā ideja šeit - audzināt "jaunus cilvēkus". Īpaša nozīme te piešķirta tādai dzimumaudzināšanai, kas dod brīvu izpausmi visiem seksuāliem instinktiem. Pēc dažu gadu prakses šī inovācija tomēr tiek atzīta par neizdevušos. Taču tagad ko līdzīgu cenšas ieviest visā Eiropā." https://www.diena.lv/blogi/latviesi-ir-vi…
Nobeigumā gribu teikt, ka tomēr tieši morālie standarti ir tie, kas formē sabiedrības nākotni, jo tieši no izglītības sistēmas kvalitātes ir atkarīga visas tautas nākotne un labklājība. Jo bērni ir tautas nākotne pēc 20 gadiem! Gudri cilvēki to zina. Tieši tāpēc neviļus rodas jautājums, kāpēc mūsu izglītības sistēma ar katru gadu tiek ar vien vairāk degradēta, skolēnu zināšanu līmenis kļūst ar vien vājāks, morāles latiņas tiek nolaistas zemāk par slieksni un pedagogu darba novērtējums algā, ir vienkārši nožēlojams, kas spējīgus un gudrus speciālistus nemotivē, bet atbaida, kā rezultātā, dabiskas selekcijas ceļā, arī pedagogu līmenis krītās. Labs piemērs ir Juglas vidusskola, kur devītās klases vecāki iesniedza sūdzību pret bioloģijas skolotāju, kura stundas laikā bija izmantojusi "Papardes zieda" brošūru, kas skaidroja, kas ir homoseksuālisms, vai šobrīd plaši diskutētais, sabiedrības rezonansi guvušais dzejolis "Svētīgi". https://www.delfi.lv/news/national/politi…
Valstij ir jābūt augstākās morāles nesējai un skolai - sabiedrības tikumības šūpulim! Valsts medijiem ir jāatspoguļo augstas morāles paraugs, jo tikai tādā valstī spēj attīstīties psihiski stabila - tātad vesela sabiedrība !
"Valstij tik vien ir varas, cik to iedod pilsoņu piekrišana - tā stāv rakstīts ASV neatkarības deklaracijā un valsts vara kas vairs nekalpo bet uzvedas despotiski ir jāpadzen, tās nav tikai tiesības, tas ir arī pienākums."